B女靓样曝光!张继聪慈父样出晒嚟 方力申掟煲一年暗寸邓丽欣难服侍

来源: 网络 2017-03-25 15:03:11

  文章来源:网络 ,标题:B女靓样曝光!张继聪慈父样出晒嚟 方力申掟煲一年暗寸邓丽欣难服侍- 责任编辑:Ring

B女靓样曝光!张继聪慈父样出晒嚟 方力申掟煲一年暗寸邓丽欣难服侍

  B女靓样曝光!张继聪慈父样出晒嚟

  

  现年40岁的谢安琪(Kay)再度荣升妈咪,昨日入院剖腹诞B女囡囡张靖,恨女恨到发烧嘅张继聪开心到不得了,啱啱喺社交网晒B女Karina靓样,佢留言:「感谢大家嘅祝福,Karina says hi to everyone。」见阿聪抱住B女,成个慈父样出晒嚟呀!

  

  收到大家满满的爱及恭贺,谢安琪留言谓:“感谢家人和医护人员对我的细心呵护,仿佛连我也变成一个小宝宝,真的很温暖很窝心,所以大家请放心,我一定会复原得很好的。”她亦代囡囡张靖多谢大家的关心及祝福,指女儿很乖,以心型猪嘴向大家说声Hi咁话喎!

  展鹏传挞单文柔胡蓓蔚唔安慰胡定欣

  

  艺人胡蓓蔚出席品牌活动,提到陈展鹏与单文柔传出绯闻,问到有否安慰好姊妹胡定欣?她表示刚从上海回港:“唔需要。(有冇通电话?)我哋每日都WhatsApp 。(点解呢个唔使慰问?)佢哋都话系萤幕情侣,冇话过一齐。(玩地下情? )咁我要问吓先,定欣冇讲过,咁friend冇同我讲即系冇呢件事。(唔稳定所以唔讲? )冇开始点稳定。”问到会否介绍男仔给定欣?她直言每晚睡不着都会扫电话薄,但仍未找到。她更笑言与老公要再发掘有潜质的男仔。问到是否要筛选?她表示最重要是沟通及了解。

  

  提到老公单立文曾说过“展定恋”是姣婆遇着脂粉客,她解释:“我老公讲嘢都好信?乱噏。(被讲到男方一脚踏两船,定欣会唔会唔开心?)展鹏同埋定欣都冇话过开始,展鹏同我哋好朋友唔会同我哋讲大话。(但佢同记者讲大话?揽腰?)点解你哋唔选择去信人,我老公都揽我啲朋友。(知唔知展鹏拍拖?)唔知。(如果你老公车你唔识嘅女仔上山顶?)太迂回,佢揸车返将军澳。(老公未有时间偷情?)so far未。(教展鹏唔好上山顶?)人哋去山顶睇风景。(佢哋上山顶食外卖?)外卖好餐厅多人等位,大家以祝福嘅态度开心好多,男未婚女未嫁。”

  阿娇介入人哋感情?阿Sa撑:行得正企正

  

  艺人蔡卓妍(阿Sa)晚上出席公开活动,穿上皮褛亮相嘅佢轻轻露肩,甚有韵味。阿Sa笑言露少少就可以,要适可而止,笑言:“自我感觉良好就得啦。”问到佢依家感情状况,系咪有人追求紧?佢就话:“不嬲都有架啦,咪睇少我。(未拣啱?)唔答呢啲,之前古天乐教我唔好回应咁多感情事。”

  

  问到好姊妹锺欣潼(阿娇)同内地富二代秦奋传出绯闻,蔡卓妍就话:“朋友嚟嘅,佢之前都有嚟睇我演唱会,佢哋唔系拍拖。(阿娇被指介入人哋感情?)唔需要回应,多枝折生。行得正企正。”问到阿娇有冇向佢诉苦?阿Sa就话:“吓?大家做咗十几年呢啲湿湿碎,人哋讲咩由佢,人生唔系睇呢啲人脸色,要享受人生。”对于有指秦奋嘅女友亦有喺社交网亦有表态,阿Sa就耍手表示唔知道。再追问阿娇依家有冇拍拖?阿Sa就话:“唔回应,结婚嗰时你哋咪知啰。(咁迟先知)啋,咁样咒我哋!”

  郑少秋汪明荃赵雅芝重现《倚天》经典

  

  艺人郑少秋录像无线特备节目《群星唱谈郑少秋》,获70年代「三大花旦」汪明荃、赵雅芝、黄淑仪撑场,郑少秋更搞笑大叫:「好多靓女呀!」郑少秋、汪明荃及赵雅芝更齐齐影合照,重现《倚天屠龙记》的经典组合,郑少秋笑谓:「大家快啲影,呢张合照唔知几时再有机会影,期待下个50年,正呀!」

  

  郑少秋表示今次嘉宾是主动来撑场,故令他欠下一身人情债,又笑指:「冇靓女我唔嚟㗎,唔制㗎,哈哈!」至于可会担心嘉宾爆他料?他笑谓节目叫《唱弹郑少秋》,当中一定有「弹」的部分!至于演唱会,他表示定会载歌载舞,更即席表演一小段经典洗脑歌《香港料理》,又答应在个唱中再唱,被问会否「扮嘢秋」上身?他谓造型百变。

  

  谈到囡囡郑欣宜未能做嘉宾,他说:「可惜啦,无办法佢有工作在身!」至于「蟹仔」陶大宇自荐被他掟落台,他即搞笑说:「咁就要搭高个台嚟掟!」节目录像时,汪明荃谦称黄淑仪才是郑少秋在无线里的第一个夫人,她笑谓:「因为我后生啲,仲未出现。」黄淑仪就谓从未见过一个男人似郑少秋那么贪靓,郑少秋即驳嘴:「最惨系我扮得靓!Gigi嗰阵已经系阿姐级,可以同佢合作,我一定应承!」及后郑少秋与赵雅芝献唱时,他更大赞女方双眼迷人,当年少点定力也会忘记对白。

  方力申掟煲一年暗寸邓丽欣难服侍

  

  分手要狠,Nuts哥真系要问吓方力申同邓丽欣(Stephy),拍拖十年话分就分,咁放得低,唔系好多人做到㗎。两个人好日唔见面,之前咁啱孖住见人,撞正分手一周年纪念,一样交唔到戏,完全真情流露零交流,成365日都冲淡唔到,分手原因可想而知有几僵。

  

  近日轮到方力申单拖出席慈善活动,唔知系咪冇Stephy企喺隔篱眼超超,讲嘢都零舍到位,佢话早排去山区探访完,当地水都冇,水就好似钻石咁,搞到佢返香港后浸浴变花洒冲凉五分钟搞掂,仲话做人最紧要识知足。唔知系咪分手期已过,佢讲嘢冇话就住就住,形容自己改变唔少,以前对工作有野心,家下就只求做好本分,就连择偶条件亦唔同,话明要求高咗,以下系佢真情自白(绝对足本,未经剪辑):「靓女一定要,朴素啲,因为我都系朴素嘅人,啱啱食完鸡蛋仔,自己好锺意食街边地道小食,女朋友要容易开心、容易满足同容易凼。」Stephy靓女就梗啦,但就系冇乜见过佢食街边嘢,朴素应该唔会,因为成日撞见佢买衫。至于Stephy系咪好难开心、唔易满足同难凼,未相处过唔敢讲,唔通方力申趁一周年「纪念日」有感而爆,暗示邓丽欣难服侍?

  

  其实佢同Stephy本来系爱情神话,当飞鱼王子遇上青春女神,怎料,经过一个暴风嘅晚上,完全被打落凡间试炼,「金童玉女」变为「痴男怨女」,两个人一分手就好似揽炒,好似齐齐「撞邪」咁,Stephy突然「转性」多咗个同性密友,十足男人勿近!反而方力申变身情场浪子,系女都啱,莫讲话赌王千金,连女粉丝都唔放过,认真十年功力一朝丧,之前储落嘅阳光正能量全部沽清。犹记得旧年佢哋一宣布分手,引发全城网民疯狂式洗版讨论,震撼程度好似原子弹喺MK引爆咁犀利,个个当正好似自己甚至阿爸阿妈离婚咁伤怀,依家搞到咁,好多粉丝应该好戥佢哋可惜。有人话佢哋当日身边冇个和事老,先发展到目前呢个死局,咁如果有take two,解铃还须系铃人,除了叶念琛不作他人想。


  最新消息:《B女靓样曝光!张继聪慈父样出晒嚟 方力申掟煲一年暗寸邓丽欣难服侍》相关视频内容,可关注微信公众号(starxinbei)阅读。

网友评论

妆点网

Copyright © 2007-2020 ZDFACE Corporation
侵权、不良内容快速处理:annmumuzai@foxmail.com
备案号:赣B-20120025-3
All Rights Reserved